Teknoloji

KRAFTON, 2024’te Gelecek Dark and Darker Mobile ve inZOI Oyunları ile Büyümeye Devam Ediyor

 
RAFTON (CEO CH Kim), bugün düzenlenen şirket çapındaki prestijli KRAFTON LIVE TALK (KLT) toplantısında 2024 yönetim stratejisini paylaştı.
 
Bu KLT’nin konusu ‘Orijinal Yaratıcılıktan Yaratıcılığı Büyütmeye’ idi. KRAFTON CEO’su CH Kim, konuyla ilgili görüşlerini şöyle dile getirdi: “2024, ‘Yaratıcılığı Artır’ stratejisinin ilk meyvelerini vereceği yıl olacak. “Önümüzde KRAFTON’un büyümesini adım adım şekillendirecek çok önemli bir yıl var” dedi. Geçtiğimiz yıl KRAFTON, yaratıcı yetenekleri keşfetmeyi ve küresel bir oyun yayıncısına dönüşmeyi amaçlayan “Yaratıcılığı Büyüt” stratejisini duyurdu. ‘Arttırma’ stratejisi, oyunlarda yeni heyecanlar keşfetme ve küresel pazara etkili bir şekilde açılma hedefini simgeliyor.
 

KRAFTON, Dark and Darker Mobile, inZOI, Dinkum Mobile, Project Black Budget ve Subnautica serisinin bir sonraki oyunu dahil olmak üzere halihazırda devam eden toplam 20’den fazla oyun geliştirme operasyonuyla portföyüne her yıl yeni oyunlar eklemeyi hedefliyor. Bu oyunlardan hem Dark and Darker Mobile hem de inZOI’nin 2024 yılında piyasaya sürülmesi planlanıyor.

CH Kim ayrıca KRAFTON üyelerinin becerilerinin güçlendirilmesi ve yaklaşımda değişiklik yapılması çağrısında bulundu. CH Kim, tüm şirket çalışanlarını, keşif, üretim ve ticarileştirme de dahil olmak üzere yaratıcı değeri artıran her alanı keşfetmek için yayıncılık yeteneklerini geliştirmenin ötesine geçmeye teşvik etti. KRAFTON, yayıncılık birimlerinin potansiyel trendlere ve büyüme trendlerine daha esnek bir şekilde yönelmesini ve yanıt vermesini sağlamak için iç yapısını elden geçirmeyi planlıyor. Amaç, yeni fikri mülkiyetlerin farklı pazarlara hızla nüfuz edebileceği bir ortam yaratmaktır.
 
 
 
Orta ve uzun vadeli girişimlerde, PUBG: BATTLEGROUNDS IP’nin ve Hindistan pazarının küresel genişlemesi için sürekli yatırımın önemine vurgu yapıldı. KRAFTON, PUBG: BATTLEGROUNDS IP’yi franchise etmeyi ve platform ekosistemini oluşturmayı hedefleyerek açıkça rekabet avantajı elde etmeyi hedefliyor. Şirket özellikle, PUBG: BATTLEGROUNDS IP’sini temel alan oyun serisini genişletmeyi ve hem iç hem de dış stüdyolar ve dış kaynak kullanımı yoluyla geliştirme faaliyetlerini artırmayı amaçlayan uzun vadeli bir marka stratejisi yürütmeyi planlıyor. Ayrıca toplantıda CH Kim, BGMI’nin Hindistan pazarındaki en üst konumunu güvence altına almak ve bu ülkedeki yayın ve e-spor faaliyetlerini genişletmek de dahil olmak üzere Hindistan pazarındaki yatırım ve büyüme beklentilerini yeniden doğruladı.
 
Toplantıda derin öğrenme teknolojisinden yararlanmanın önemi de vurgulandı. Kim, oyun endüstrisini yeniden şekillendirme potansiyeline sahip ‘oyun değiştirici’ olarak görülen bu teknolojinin geliştirme sürecine aktif olarak katılma konusundaki kararlılığını dile getirdi. KRAFTON’un mevcut küresel üst düzey Yapay Zeka Ar-Ge yetenekleri göz önüne alındığında, bunun yalnızca üretim verimliliğini artırmakla kalmayıp aynı zamanda yenilikçi, kullanıcı odaklı deneyimler sunacağını da öngördü.
 

Kim sözlerini şöyle tamamladı: “2024, Dark and Darker Mobile’ın çıkışıyla yeni oyun serimizin başlangıcı olacak ve ‘Yaratıcılığı Artır’ stratejimizin somut sonuçlarını göreceğimiz ilk yıl olacak. Çalışanlarımız Süreci verimli bir döngüye dönüştürmek amacıyla tüm çabalarını oyun geliştirmeye ayırmaları gerekiyor.” .

basın bülteni

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu